Задача Del. 

Дано ряд послідовних натуральних чисел від n до m, з якого видаляють спочатку всі числа, що стоять на непарних місцях, тоді з ряду, що залишився, видаляють всі числа, що стоять на непарних місцях, і так чинять, поки не залишиться одне єдине число. Напишіть програму, що знайде це число.

Технічні умови. Програма Dеl читає з клавіатури числа n і m через пропуск (n < m < 1000000). Програма виводить на екран єдине шукане число.
Приклад:
Введення 1 6 Виведення 4
________________________________________________________

Задача Column. 

В спортивному залі учні вишикувалися в колону, один за одним. Учитель фізкультури дав команду перешикуватися таким чином, щоб всі дівчатка опинилися попереду хлопчиків. Яку мінімальну кількість переходів в інше місце колони повинні виконати учні? (Перехід означає, що учень чи учениця займає місце між двома іншими або стає в будь-який кінець колони).

Технічні умови. Програма Column читає з клавіатури число N (1<М<32765) - кількість учнів в колоні, а далі N чисел (0 або 1). Всі числа розділено пропусками.(0 - умовне позначення дівчинки, 1 - хлопчика).

Приклад 1:
Введення
2 1 0
Виведення
1

Приклад 2:
Введення
5 0 0 1 1 1
Виведення
0
____________________________________________________________________________

Задача Column2.

Учитель фізкультури (мабуть, той самий, що й у попередній задачі) продовжив експерименти з колоною учнів. Він вирішив перебрати всі можливі варіанти шикування колони з N учнів (хлопчиків та дівчаток, і тих і інших в залі було достатньо). Спочатку в колону учитель поставив N дівчаток. Потім учитель перебрав усі варіанти - шикував і хлопчиків і дівчаток в колону довжини N в усіх можливих варіантах - від усіх дівчаток до усіх хлопчиків. І хлопчики і дівчата могли при цьому опинитися на будь-якому місці в колоні. Учитель з усіх цих варіантів порахував кількість таких, в яких К хлопчиків не стоїть підряд. Напишіть програму, що може зробити те ж саме.

Технічні умови. Програма Column2 читає з клавіатури 2 числа N і К (1≤К≤N≤30), що розділені пропуском. Програма виводить на екран кількість знайдених варіантів розміщення учнів в колоні за заданих в задачі умов.

Приклад:
Введення
3 2
Виведення
5
________________________________________________________________________________

Задача Magik.

$IMAGE1$

Існує велика кількість різновидів "магічних" квадратів. Одним з них є такий квадрат (див.мал). Оберемо будь-яке число, наприклад, 8. Викреслимо числа, що стоять в одному стовпці і в одному рядку з ним. З чисел, що залишилися, знову оберемо довільне число і повторимо операцію викреслювання. Будемо чинити так, поки не залишиться не викреслених чисел. Тепер, якщо скласти обрані нами числа, то для даного квадрату ця сума буде стала (в нашому випадку 34) і не буде залежати від того, які числа ми обрали. Напишіть програму, що визначить, чи є квадратна матриця МхМ «магічним» квадратом, і якщо так, то знайде «магічну» суму.

Технічні умови. Програма читає з клавіатури число N (2<М<1000), а далі N рядків по N чисел через пропуск в кожному. Програма виводить на екран «магічну» суму або 0, якщо квадрат не магічний.

Приклад:
Введення:
4
1 2 3 4
5 6 7 8
9 10 11 12
13 14 15 16
Виведення
34


Скачати всі задачі у MS Word